Alla inlägg under oktober 2011

Av Sofia - 28 oktober 2011 11:16

Gud vad jag längtat efter fredag alltså! Den här veckan har verkligen inte varit rolig. Har varit alldeles för mycket att göra på jobbet, och jag kan väl hinta att många av oss inte "trivs 100%" med "någon av personerna i ledningen", för att säga det på ett sätt som inte är alltför utlämnande :) Men det är en väldigt förmildrande omskrivning haha. Kort sagt är jobbet inte roligt alls just nu, nästan så jag funderar på att leta efter nåt annat. Fast jag gillar verkligen kollegorna så det vore trist att tappa kontakten med dem tycker jag. Får väl se lite hur det blir, om det blir någon bättring framöver...


Anyway, idag ska jag glömma allt vad jobb heter! Blir utgång ikväll med tjejgänget, var alltför länge sen nu!! Vi ska först gå ut och äta, sen blir det kanske någon pub och sen får vi se :) Men om jag känner oss rätt blir det crazy dans hela natten haha. Blir nog kul iaf :)

Av Sofia - 25 oktober 2011 19:41

Åhh vad jag önskar att jag hade lite semesterdagar att ta ut! Då skulle jag hoppa på första bästa flyg till Thailand och glömma allt vad jobb och kyla heter :) Liksom, vem är inte sugen på detta:

 

Sååå nice :) Fast dom har tydligen haft otroliga översvämningar där nu så kanske lika bra att inte jag åker dit och gör allt ännu värre :P

Av Sofia - 20 oktober 2011 21:42

Oj det har visst redan gått några dagar sen jag skapade bloggen.. måste försöka bättra mig och komma igång och blogga varje dag! Men det har inte hänt så himla mycket sen sist ärligt talat. Mest haft sjukt tråkigt på jobbet (som vanligt) och känner mig lite smått deprimerad i höstrusket. Får boka in lite myskvällar framöver tror jag, det brukar kunna bota! Det är iallafall ganska trevligt att vara ute med hunden i rusket, bara bylsa på sig massa kläder och trotsa kylan! Fast om jag fick bestämma skulle förstås solen skina året om.. jaja man kan väl få drömma eller? Nu ska jag kolla på Bonde söker fru på TV4 Play och drömma om sommaren och solbrända bönder (haha)! Hej så länge.

Av Sofia - 17 oktober 2011 18:43

Jaha så var det dags för mig också att haka på bloggtrenden... vet inte riktigt vad jag ska skriva om men det visar sig väl :) blir väl mest om mitt liv och vad jag gör om dagarna, kanske inte så spännande men men..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofia heter jag, bor i Visby tillsammans med min pojkvän och vår gullehund Nitzi.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards